lördag, februari 26

Den rätta....

-Jaaaa, du vet när du hittat den rätta..?
Har du nånsin hört det?, Har du nånsin gått på det.. Damn känn dig lurad!!
Om det nu va så enkelt så kan nån förklara för mig..varför..VARFÖR I HELVETE rent ut sagt ja har spenderat halva mitt liv på att hitta fel. Är det inte så att man faktiskt mer eller mindre alltid tror att det är rätt så fort man träffar nån?!?! Eller?
Men Naae, du VET när du hittar den rätta...
Dom som kläcker ur sig dom här orden brukar ju oftast va lite "Äldre" typ en generation bakåt i tiden, vlket blir ännu mer skevt., Vi snackar alltså om dom som genomgått hur många förhållanden som helst, vissa har gift sig, dom flesta har skilt sig, har ofta barn, men inte lika ofta med samma man..

O visst är det väl så att man nånstans alltid tror att man hittat rätt så fort man blir lite små kär. Och det är väl också det som är poängen med ett förhållande att man ska se en framtid med den personen. Annars vore väl kanske ordet "förhållande inte den kategori man ska söka efter på relationernas egna hitta.se
O va är grejen egentligen med förhållanden?!?
Tänk på alla sorgliga "göra slut" tillfällen där man alltid är antingen den gode eller den onde.
Den onde- Har helt enkelt inga känslor kvar, har förmodligen mått skit de senaste veckorna för att försöka komma på hur fan man tar sig ur det här förhållandet som Inte har tron, förlorat hoppet, och tappat bort kärleken.
Den gode- Stackaren som sitter och grubblar, undrar, tänker, överanalyserar..VA gjorde ja för fel?

I Hela proceduren ingår också mamman, vänninan (eller i USA den extrema gay vännen) som säger, -Se det från den ljusa sidan..., eller -Efter regn kommer solsken, -Efter gråt kommer skratt, - Det kommer fler tåg..
O ärligt what's up whit the train asså.. Vadå fler tåg?? Va det fel på alla mina tåg då eller...What?
Och dom som inte har någon, eller asså aldrig har haft någon..Är deras tåg försenat? Eller går helt enkelt inte tåg rälsen utanför allas portar?
Allt går väl egentligen ut på erfarenhet och misstag, "Jag lever idag efter vad jag lärde mig igår" frasen.
Men kvinnan som genomgått alla dessa förhållanden som sambo, särbo, gift, skild, ensamstående.., Är hon då erfaren eller misslyckad? Är hon lärd eller dum?
Kan man kanske bli för erfaren i relationernas djungel..

Hur som helst min poäng med det här inlägget är....
Jag tror inte man vet inte när man hittat den rätta, Men man är jävligt säker när man hittat fel!!